O co tu chodzi?

Witam na blogu motywacyjnym na którym piszę o problemach, które dręczą wiele osób. Zapraszam do czytania i mam nadzieje, że mój blog zmotywuje Cie do działania! :)

czwartek, 6 sierpnia 2015

4 stereotypy, które potrafią uprzykrzyć życie.

Ostatnimi czasy czytam dość dużo blogów aby zaczerpnąć inspiracji i dokształcić się jeśli chodzi o prowadzenie bloga. Autorka jednego z obejrzanych przeze mnie blogów pisała o stereotypach. Spodobał mi się ten temat i postanowiłam, że ja również poruszę ten temat, ale z perspektywy młodej nastolatki. 


1.Okularnik- Stereotyp ten z kosmosu wzięty głosi, że jeśli ktoś nosi okulary to jest kujonem. Fakt faktem, że zdarzają się takie przypadki: Chłopak całą noc siedzi przy książkach ale nie koniecznie tych szkolnych, prawda? ;) Wzrok niszczy się również od długiego grania na komputerze. Znam wiele osób które noszą okulary, wadę mają od urodzenia, ale nie są zbyt inteligentne, a bynajmniej zachowują się jak jaskiniowcy, którzy odkryli co mają w majtkach. Kolejna kwestia dotycząca osób, które noszą okulary... Osoba z zepsutym wzrokiem nie koniecznie jest brzydka. Racja, nie wszystkim okulary pasują, ale zrozumcie wreszcie, że okulary nie oszpecają, a wręcz przeciwnie niektórym dodają uroku.

2.Lalunia- Przyznam, że do niedawna
sama kierowałam się tym stereotypem, ale zrozumiałam swój błąd. Stereotyp dotyczy ładnych czy może inaczej, zadbanych dziewczyn, które dobrze się uczą. Przyjęło się, że jeśli dziewczyna dba o siebie to jest pusta i głupia. Ten stereotyp nie jest do końca nie prawdziwy, ale nie patrzcie na ludzi przez pryzmatu makeupu, bo może pod tą warstwą tynku kryje się mózg? Znam kilka dziewczyn, które racja zachowują się na mój gust dość dziwnie (chodzi mi o wyginanie się do zdjęć jak elastyczna linijka, którą szpanowało się w podstawówce lub robienie sobie permanentnych brwi na całe czoło i nagle robi się z siebie super laske), ale mimo wszystko dziewczyny które znam są na prawdę miłe i nie mają problemu z nauką. Trzeba umieć tak dzielić czas aby starczało i na manicure i na naukę do klasówki z matematyki. 



3.Myje się, to pedał- Wybaczcie, ale właśnie tak rozumiem ten stereotyp "przyklejony" do chłopaków/mężczyzn dbających o siebie. Większość chłopaków uważa, że nie mycie się jest takie seksi, macho... Uświadomię was ALE NIE, to nie jest seksowne, my kobiety wolimy na kilometr wyczuwać ładnie pachnące perfumy niż zapach zepsutych jaj. :) Uważam że nie warto oceniać chłopaka po tym jak się ubiera czy jaką ma fryzurę. Dziewczynom wolno nosić krótkie włosy, a chłopakom nie wolno długich? Niby dlaczego? Zauważcie, mężczyzna na obrazku nie ma grzywki czy tych przez was znienawidzonych rurek, ale też dba o siebie. :) 



4.Dziewczyna gra w gry, na bank pasztet, albo 10 latka- Tego stereotypu, to ja nie rozumiem chyba najbardziej z wyżej przeze mnie opisanych. Utarło się, że jeśli widzisz dziewczynę w Counter Strike'u z dobrymi statami to na pewno jest ona brzydka, albo ma 10 lat, no bo przecież taka 13-18 letnia dziewczyna nie może być zainteresowana grami, prawda? ;) I te ciągle przychodzące do ciebie wiadomości w GTA z pytaniem "Ty jesteś dziewczyną? :O". Ja rozumiem, że nie tak dużo dziewczyn gra w gry, ale czy to jest taka sensacja? Bywa też czasem na odwrót, skoro gra w gry to musi być wystrzałowo piękną dziewczyną. A tu jedno wielkie ZONG bo trafia się właśnie 10 latka z którą już potem nie rozmawiasz no chyba, że masz coś z Trynkiewicza. Moim zdaniem i wyolbrzymianie zalet dziewczyn grających w gry i nastawienie "pewnie pasztet" jest niedorzeczne, nie warto bardziej na luzie podejść do sytuacji? Potraktować to obojętnie? 


Dzięki za uwagę. Mam nadzieje, że spodoba wam się ten dość długi wpis. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz