O co tu chodzi?

Witam na blogu motywacyjnym na którym piszę o problemach, które dręczą wiele osób. Zapraszam do czytania i mam nadzieje, że mój blog zmotywuje Cie do działania! :)

wtorek, 11 sierpnia 2015

Motywatorka: Hobby, zazdrość.

Cześć! Dzisiaj... post właściwie bez konkretnego tematu, ponieważ nie mam  pomysłu. Najpierw chciałabym poruszyć temat pasji, zazdrości oraz w pewnym sensie niskiej samooceny. Założę się, że miałaś/miałeś plan zapisać się na kółko teatralne, koszykówkę czy naukę gry na gitarze. Założę się, że jeśli tego nie zrobiłeś to spowodowane to było zniechęceniem do podejmowania jakichkolwiek działań bo "ja nie dam rady, ja się nie nadaje". Standardowa wymówka, którą i ja się wypieram/wypierałam. Pewnie też myślałaś/myślałeś sobię "e tam nie warto tracić kasy bo to i tak nic nie da", tak ja też tak miałam. "Ludzie mnie tam nie zaakceptują, oni już umieją to robić a ja jestem zielona/zielony." Wszystkie te wymówki znam. Nasuwa mi sie na myśl tylko jedno pytanie, dlaczego do cholery nie spróbujesz? Yo-o-lolo kochanie, do dzieła. Gówno możesz wiedzieć, czy się nadajesz, czy dasz radę, bo nawet nie spróbowałeś/spróbowałaś. Ludzie dążą do zrealizowania swoich marzeń, robią to co kochają a ty siedzisz i użalasz się nad sobą. Spróbuj, wyjdź na zewnątrz z uśmiechem na twarzy. Idź się zapisać na gitarę, lekcje śpiewu czy na co tam masz ochotę. Zawsze możesz się wypisać, prawda? Polecam nie rozpowiadać wszystkim, że chodzisz na jakieś koło zainteresowań czy grasz w siatkówkę, uwierzcie
mi fajniej się czujesz jeśli robisz to dla samego siebie, nie pod publiczkę. Co fajnego jest w tego typu kołach/ klubach sportowych? Poznajesz ludzi, których łączy z tobą wspólna pasja, a może i muzyka? Warto czasem zaryzykować. Rozumiem, możesz uważać, że nie podołasz, ale masz jeszcze przyjaciół, na pewno zachęcą cie abyś w czymś wziął/wzięła udział. Nie patrz na innych to, że Kasia chodzi na siatkówkę, nie znaczy że ty musisz. Nie zniechęcaj się myślami "Moje hobby jest dużo gorsze od hobby Bartka". Bezsensu, bo skoro kochasz to co robisz to twoje hobby jest dla ciebie najlepszym zajęciem.

Ja również jestem człowiekiem. Również mam zalety, wady może nawet więcej niż wy. Mam również uczucia i dzięki temu, że staram się motywować was, drodzy czytelnicy mojego dziwnego bloga, motywuję sama siebie. Idę szukać klubu koszykarskiego i zapisuję się. Skoro mam was motywować to muszę dać wam dobry przykład! Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz